Ako predísť tomu, aby naše e-maily neskončili v priečinku SPAM?

28-10-2016
 / 5.0

Prihláste sa, aby ste mohli ohodnotiť produkty! Prihlásenie/Registrácia

Ak ste sa prihlásili k odberu nášho newsletteru, tak predpokladáme, že by ste si nechceli nechať ujsť naše najnovšie články alebo aktuálne zľavy - často zasielame zľavy, ktoré platia len pre našich odberateľov newsletteru. Ak váš provider z nejakého dôvodu odosiela naše e-maily do priečinku SPAM, je tu veľká pravdepodobnosť, že tieto príležitosti prepásnete, resp. nebudete ich môcť využiť. Pozrime sa na to, ako to môžeme vyriešiť!


Gmail

Ak naše správy idú automaticky do vášho priečinku SPAM, musíte urobiť nasledujúce kroky. Ako prvé, musíte označiť konkrétny e-mail a kliknúť na tlačidlo "Toto nie je spam".

Týmto spôsobom e-mail jednoducho presunieš do svojho priečinku "Doručené" správy. Nasledovne by ste mali prijať spätnú väzbu ohľadom tejto akcie.

Pravdepodobne budete prijímať veľa newsletterov. Ak nechcete, aby sa naše newslettery a ponuky stratili vo vašom dave e-mailov, môžete ich posunúť do folderu "Doručené" správy, presne tam, kam patria. ;) Ak súhlasíte, postupujte podľa nasledovných krokov.

Označ správu a presuň ju do záložky "Doručené". Keď to urobíte, farba záložky sa zmení tak, ako je zobrazené nižšie.

Toto ešte nie je koniec - Gmail sa vás opýta, či v budúcnosti chcete naše newslettery opäť uložiť na rovnakom mieste. Samozrejme, že by ste mali odpovedať pozitívne. ;)

Tieto dva kroky budú určite stačiť na to, aby sa vám naše newslettery v systéme nestratili.

Yahoo

Yahoo má tiež tendenciu označovať naše e-maily ako SPAM. Ak máte podozrenie, že vám naše e-maily neprichádzajú, kliknite na priečinok SPAM. Označte neprávom označenú správu ako SPAM a v hornom menu stlačte tlačidlo "Nie je Spam". E-mailová správa sa vám automaticky presunie do Doručených správ!


Máš otázku súvisiacu s týmto článkom? Pošli nám ju!

Zasielanie otázok je možné iba po registrácii a prihlásení!
Prosím, prihlás sa!